אשרי המאמין

אתם יודעים מה ביקשתי ל 2021? אמונה!!

נשמע הכי פשוט לכאורה אבל ככל שהרביתי לחשוב על זה הבנתי שזה הערך הכי קשה להשגה. אולי כי הוא יושב על הנקודה הכי עמוקה שלנו. אמונה, אם תהיתם, אינה נחלתה הבלעדית של דת כזו או אחרת. אמונה, כמו שאני בוחרת לראות את זה, היא ההגנה הגבוהה ביותר והחיבור הגבוה ביותר שאדם יכול לבקש לעצמו בחיים האלה.

ביקשתי אמונה כדי להאמין קודם כל בבורא עולם שיצר את המציאות המונחת לפנינו כעת, למען מטרה נעלה, הנשגבת כרגע מבינתנו. ביקשתי אמונה כדי להאמין בעצמי, ביכולות שלי, במה שאני אמורה להביא לכאן. ביקשתי אמונה כדי להאמין בשיקול הדעת שלי ובתחושות שלי, במיוחד אם הן מנוגדות לזרם הכללי.

ביקשתי אמונה כדי לחזק את האני מאמין שלי ולא להיסחף אחרי ההמון, מתוך הנחה שהאמונה שלי, שלך ושל כל אחד מאיתנו, תמיד משקפת את הערכים הכי פנימיים שלנו. לכן איך נוכל לקטלג מישהו רק בגלל האמונה שלו?! גם אם היא עיוורת בעיננו("איש איש באמונתו יחיה").

ביקשתי אמונה כי כשיש אמונה יש תקווה וכשיש תקווה אפשר להמשיך לחיות!! כי הפחד כידוע, בדרכו הפתלתלה, מחלחל תמיד למקומות בהם יש לנו ספק והפחד כאמור מביא למלחמה שמביאה בסופו של דבר למחלה.

האמונה, כמו שהבנתי לאחרונה, היא סוג של מגן, קצת כמו להיכנס לתוך מבצר יציב ובטוח כשבחוץ מתחוללת סערה.

אז ביקשתי אמונה כדי להיכנס לתוך המבצר הזה עד יעבור זעם כי באמת שכבר לא מצאתי דרך אחרת לעבור את התקופה הזו ואולי זו בכלל הייתה כוונת המשורר מלכתחילה.

"אשרי המאמין"

ימים יפים ובשורות טובות!!

Scroll to Top